خداحافظی
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
خداحافظی
25 / 10 / 1391 ساعت 2:26 | بازدید : 4170 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

سلام نمیدونم از کجا شروع کنم.راستشو بخواید از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارم بعضی از دوستان میدونن که چی میگم و امتحانات دانشگاه هم داره شروع میشه و شرط های گذاشته شده که اگه موفق بشم به خیلی از خواسته هام میرسم میدونم به خدا واسم سخته که از الان این مطلب رو دارم میگم ولی اگه اجازه بدین این وب تا تاریخ 5 / 11 / 91 به روز نمیشه واسه خودم به خدا خیلی سخته واسم دعا کنید موفق بشم البته این رو بگم که 11 / 10 / 91 میام تا جشن یک سالگی وب رو جشن بگیریم تو این مدت به من لطف داشتین و با نظرات زیباتون به من انرژی دادید و تونستم وب رو به روز کنم و تشکر ویژه هم دارم از وب های (    نوشته های دلتنگی و  ندا جونی و آسمان من و مژگان و یاس و من و رویاهام و دُختــَرے اَز جنسـِ حَــــواّ و دختـرکــ ♥ تنهـــا و پایان بی آغاز و دو عاشق از هم جدا و یادداشت های نرگس و امپراطور و نیلوفر و دهکده آرما و مهدخت و رها راد) و همه شما عزیزان که نظرات زیبا شما باعث زیبا شدن وب شده بود.خیلی بهتون مدیونم همیشه بهم لطف داشتین.دلم براتون  تنگ میشه تو  این مدت.راستی 11 دیماه یادتون نره با هم یک سالگی وب رو با هم جشن بگیریم.خداحافظ

مدیر وب:شفیق راست



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 158

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1855
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19238
:: بازدید ماه : 147355
:: بازدید سال : 447014
:: بازدید کلی : 4347193